خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

۴ باشگاه لیگ برتری در اندیشه جذب هافبک اینتر

برخی باشگاه های لیگ برتری به دنبال قرارداد قرضی با ماریو هستند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، با توجه به خریدهای پرتعداد اینتر در تابستان و تلاش این باشگاه برای جذب یک هافبک دیگر، ژائو ماریو به یک بازیکن مازاد تبدیل شده و مشکلی برای خروج از سن سیرو نخواهد داشت.خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

وستهم، وولورهمپتون، اورتون و بورنموث همگی باشگاه هایی هستند که تمایل به جذب ماریو با قراردادی قرضی دارند. اینتر امیدوار است ماریو را با انتقالی دائمی به فروش برساند تا بخشی از هزینه ۴۰ میلیون یورویی که ۲ سال قبل بابت خرید این بازیکن پرداخت کردند، جبران شود.

با این حال با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالاتی در انگلیس، شاید اینتر باز هم راضی به خروج قرضی این هافبک شود. ملی پوش پرتغالی نیم فصل دوم فصل گذشته را به شکل قرضی در وستهم گذراند و چکش ها تمایل دارند برای دومین بار، این بازیکن را به شکل قرضی به لندن بکشانند.

در این بین شاید شانس وولورهمپتون برای جذب ماریو بیشتر باشد. نزدیکی ژرژ مندس به وولوز و جدب بازیکنان مطرحی چون ژائو موتینیو و روی پاتریسیو، جوی پرتغالی در این باشگاه تازه صعود کرده ساخته و شاید نظر ماریو به سمت گرگ ها جلب شود

برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.