خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

تا ساعات آینده این فرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می شود !

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از voetbalnieuws، مارک ویلموتس ، سرمربی بلژیکی مدتی است که بدون تیم بوده است و بعد از جدایی از تیم ملی فوتبال ساحل عاج، فعالیتی در زمینه مربیگری نداشته است.
مارک ویلموتس قرار است تا ساعات آینده به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شود. قرارداد او ۱.۵ میلیون دلار است و قرار است دو دستیار بلژیکی نیز با خود به تیم ملی ایران بیاورد.
این سایت همچنین نوشته است:

به نظر می‌رسد یک دستیار ایرانی که جواد نکونام باشد نیز در کادر مربیگری تیم ملی ایران باشد.

ویلموتس در آخرین تجربه مربیگری خود ۶ ماه در تیم ملی فوتبال ساحل عاج فعالیت کرد و قرار است جانشین کارلوس کی‌روش شود که هدایت کلمبیا را بر عهده گرفت.
این در حالی است که جرج لیکنز بلژیکی نیز اکنون هدایت تراکتورسازی را بر عهده دارد. البته طبق گزارش های رسانه های مختلف، لوپتگی، رنارد و دیک ادوکات نیز مدنظر تیم ملی فوتبال ایران هستند.

پست عجیب فرهاد مجیدی ؛ جدایی فرهاد از استقلال قطعی شد؟!

گل استقلال به زعم کارشناسان داوری به اشتباه در بازی مقابل صنعت نفت آبادان مردود اعلام شد تا عصبانیت شدید فرهاد مجیدی را در پی داشته باشد. او بعد از بازی از اتفاقات دیدار با صنعت نفت با عنوان «فوتبال کثیف» نام برد، تا شوک عجیبی به اهالی فوتبال بدهد.
شوک دوم این مربی جوان، عجیب‌تر بود. او ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام، مدعی شد وزیر ورزش و معاونانش به دنبال قهرمان کردن پرسپولیس هستند و…

اگرچه که بعدا با حذف این پست و در پست جدید اعلام کرد که منظورش عراقچی معاون وزیر امور خارجه بوده اما در هر صورت ، این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که استقلال یک باشگاه دولتی است و تحت مالکیت کامل وزارت ورزش قرار دارد تا جایی که وزارتخانه اقدام به انتخاب اعضای هیات مدیره می‌کند و تصمیم گیری برای انتخاب کادرفنی نیز تا حدود زیادی به نظر مدیران وزارت ورزش بستگی دارد.

با توجه به این پست اینستاگرامی، باید منتظر واکنش تند وزارتی‌ها در مورد سرمربی استقلال باشیم و شاید قبل از آن، هیات مدیره منتخب از سوی وزارت ورزش، علیه فرهاد مجیدی اقداماتی انجام بدهند و حتی شانس این مربی برای حضور روی نیمکت استقلال را به پایین‌ترین حد خود برسانند.

البته این فقط یک سوی ماجراست؛ در سمت دیگر با یک فرهاد مجیدی عصبانی و جدی طرف هستیم که می‌گوید برای دفاع از حق استقلال، هرگز ساکت نمی‌نشیند. بدون تردید، فرهاد از تمام مرزبندی‌های مدیریت استقلال خبر دارد و می‌داند که چنین مصاحبه‌ها و پست‌هایی در فضای مجازی می‌تواند به قیمت جدایی اش از استقلال تمام شود. با این حساب، احتمالا فرهاد هم قید سرمربی گری یا حتی ادامه فعالیت به عنوان مربی در فصل آینده را زده و دیگر نمی‌خواهد همراه آبی پوشان باشد یا اینکه می‌داند دیگر نمی‌گذارند که او روی نیمکت تیم بنشیند!

با توجه به شناختی که از مدل مدیریتی مسئولان وزارت ورزش داریم، شرایط برای استقلال می‌تواند به زودی دچار تغییر شود. بالاخره وزیر ورزش این اختیارات را برای خود حفظ کرده که مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را در دست داشته باشد و با این جملات تند مجیدی که البته با واکنش بسیاری روبرو شده ( از جمله اینکه در چند بازی استقلال خود از هدیه مساوی های پرسپولیس استفاده نکرد ) ممکن است حتی خود مجیدی قید حضور در استقلال برای فصل جدید را زده است !

حالا باید منتظر ماند و دید عاقبت این اعتراضات بی سابقه مجیدی به جدایی او از جمع آبی پوشان منجر خواهد شد؟!

آژیر خطر برای پرسپولیس؛ محرومیت سنگین علیرضا بیرانوند!

تبعات دیدار پرسپولیس و سپاهان اینبار دامن علیرضا بیرانوند را گرفته است.

 دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان حوادث تلخی را در دل خود جای داد تا جایی که خشونت‌ها از سکو‌ها آغاز و به نیمکت و حتی بین بازیکنان درون زمین کشیده شد.

 در دقایق پایانی بازی، علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس در محوطه جریمه با کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان درگیر شد. بیرانوند که حسابی از کوره در رفته بود با استفاده از الفاظ توهین آمیز به زبان انگلیسی و حرکات دست خطاب به مهاجم خارجی حریف رفتارهایی را بروز داد که حالا برای او گران تمام خواهد شد.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با دقت این رفتار را بررسی کردند و احتمال دارد پرونده محرومیت این دروازه‌بان ملی‌پوش را به جریان بیاندازند. در این صورت و درحالی که تنها سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است اگر حکم محکومیت بیرانوند صادر شود در حساس‌ترین مقطع فصل برانکو نمی‌تواند روی ستاره خود حساب باز کند و به ناچار رادوشویچ درون دروازه سرخ‌پوشان می‌ایستد.

شوک به فوتبال ایران؛ بازیکنان پرسپولیس تهدید به مرگ شدند!

 حساسیت‌های فوتبال ایران کار را به جایی رسانده است که امنیت جانی بازیکنان هم زیر سوال رفته است.

دیدار پرسپولیس  و سپاهان به رسم تمام دیدارهای گذشته دو تیم حواشی و درگیری‌های فراوانی را در دل خود جای داد. تاجایی که اورژانس تهران از مصدوم شدند 245 نفر در این دیدار خبر داد.

 درگیری‌های روی سکو بین هواداران سپاهان و پرسپولیسی‌ها با دخالت ماموران انتظامی موقتا آرام شد تا به حساب هواداران میهمان فرصت جبران این مسائل به دیدار نیمه نهایی جام حذفی کشیده شود!